Jan 26, 2014

Lelaki abnormal



GAY??? seumur hidup aku tak pernah tengok pasangan gay..mungkin ada dalam kehidupan sekeliling aku cuma aku je tak perasan kot..kot la kan hahaha

Nak dijadikan cerita dua tiga hari lepas balik dari kerja, preng preng naik skuter,,maaf skuter aku mmg bunyi lebih kurang macam ni hahahahha,,, aku berhenti la kat traffic light.. kat sebelah aku ada la dua mamat ni (naik moto gak), tapi aku tak nampak muka diorang sebab aku kedepan sikit.. "jeles apanya", aku dengar salah sorang cakap camtu.. intonasi diorang biasa je..Mula mula aku pelik jugak,what da h**** duk jeles2 sesama laki hahahhaha.. Tapi! kan tak baik berprasangka buruk kat orang, so aku assume dorang cakap pasal awek awek or jeles dengan apa apa jela,,, (think positip) heww heww...

Seminit dua lepas tu, aku meneruskan perjalanan cam biasa, chewah..hahahaha..Pastu aku nampak lagi dua orang ni kat traffic light kedua.. Dari belakang yang lelaki yang kat depan tu klit cerah dan yang kat belakang tu biasa je lebih kurang kulit aku yang tak berapa nk cerah ni sob sob...


ok tak de apa apa yang meragui jiwa aku hahaha..Bila da lampu hijau aku pun rempit cam biasa , ce teka aku nampak apa?? aku nampak lagi mamat dua orang tu, kuat betol jodoh kami hahahahahah,,, Kali ni diorang kedepan sikit,yela aku nama je rempit,tapi ibarat si siput babi  merempit kakakaka...Tapi, ni lain macam sikit, bila aku nampak diorang kali ni mata aku terbeliak, Astagfirullahaladzim..


Boleh pulak diorang duk peluk peluk atas moto, cis,,dah la yang depan tu siap tarik tangan lelaki yang kat belakang tu, nak eratkan lagi pelukan la kononnya hahahaha,,,nasib tak muntah hijau kat situ jugak,,yela yang belakang tu dahla pakai seluar pendek, bulu kaki da macam megi goreng aku tengok hahahhaha (jahat nya aku hihi)

Waaaa kalau lah betol diorang memang macam tu, aku bersimpati pada gadis gadis diluar sana yang masih mencari sang teruna untuk dijadikan pasangan hidup heee... Dan aku berharap moga moga apa yang aku nampak tu hanya lah imaginasi aku walaupun jelas di mata . Semoga kita semua terhindar dari hubungan abnormal macam tu huhu, Mak nak kahwin,tetiba k takde kena mengena okbai



0 comments:

Post a Comment