Mar 6, 2014

gambar dan captionnya




hehehe..penah tengok tak orang jenis selfie ,,muka duck face pastu caption takda kaitan langsung,,

tak paham betol apa yang kau cuba sampaikan sebenarnya..punya la edit dua tiga gambar bajet comel tapi lastly caption tak da kena mengena..

contoh 1

gamba biasa lah duckface
caption : ermm demam tak larat nak bangun
pelik sebab boleh lagi update gambo kat ig hahahaha

contoh 2

gambo muka seketul
caption : kittew tak shomel macam awakkss
hahaha dah taw tak comel jangan post gambo hahaha *jahatnya aku*

contoh 3

amik gambo bebanyak pastu edit buh dua tiga gambo muka je sume pastu edit bagi lawa lawa *lawa kewww??
caption : semiskin miskin manusia, manusia yang buruk akhlaknya
pufff,,motiff weii motif?? pehal wei ,,caption takda kena mengena langsung ..

yang last tu aku xle blah tu,,gamba duck face caption islamik n bermotivasi hahahaha...
ak rasa better amik gambo secomel alam pastu caption, aku memang comel n saja nak tayang muka aku kat korang ahahahahahah

nota kaki:  aku pun suka amik gambo n trademark aku mmg tak lari dengan peace kekekekek..caption : aku mmg comel erm ermm hahahahah

0 comments:

Post a Comment