Feb 11, 2014

STATUS





pinjam ea Incik Ben

hahahah sentap tak u olls kekekekeke,,,

pernah nampak tak status mintak penampa cam nih

"Papa Mama sayang sangat kat papa, petang nie titew dating yeah"
 pastu de komen " Yea papa pn sayang mama, kan kita da otw nk g dating nie"

eeewww ewww betol lah ..menyampah pulak aku walaupun aku yang taip nih akkakakaka..

contoh kedua

"Yeaa incik hubby i dah balik,, rindu sangat baru setengah jam td die masuk jamban,,lama nya masa berlalu"

ok tu tipu..

tapi seriously ada yang berpapa mama, berbebi bebi kat Wall FB,,update status just nak bagi tahu insan tercinta dia makan apa hari ni,, just nak bagi tahu nak jumpa satg..just nak bagi tahu kat orang konon la korang bahagia,,hahahah

Tak salah weii tak salah

tapi tahukah anda ia melukakan hati gadis/teruna yang masih single/belom kahwin di luar sana,,hahahah

boleh jawab." hekeleh suka hati aku la,,laki aku,boipreng aku.. Fb ak,, Tl aku..xsuka remove laa"

ahhahahahaha,, tapi camana dengan luka di hati ini chewaaahhh..

takda lah,,sebenarnya benda camni boleh menyumbang orang buat dosa,,ngumpat,,mengeluh,,dan sebagainya..

contoh la,, bila ada yang update"hubby i belikan i tepon ipong5 tuk besday i u olls,,ko hado"
orang yang baca tu kalo yang jenis tak paham , jugak satg duk mintak ngan laki dia ipong jugak,,naya je,,kesian.suami tak nak belikan ,,pastu duk paksa,,gado..hah kang naya tu,,


tapi betol benda benda camni yang kita nampak kecik punye hal lah,, tapi sebenarnya bawak banyak kesan buruk sebenarnya..

kan lagi manis kalau yang sedikit peribadi tu disimpan untuk tatapan bersama pasangan masing masing je

dengan anak anak...

tak salah nak luahkan sedikit rasa bahagia di laman sosial,cuma berpada la..

sebab takut gak nanti jadi camni

"Baby i belikan coklat tuk i, sweet sangat "

kang gadoh jadi

"siput babi bebi betol, janji macam2 satu pun takde huh"

sebab da biasa sume benda nak update kt FB,TL..kang masalah rumah tangga pun update detail lagi siap dialog ahhahaha.. (aku penah baca status siap tulih dialog ok, tak tipu)


ps: ingatan untuk diri sendiri jugak ni,,mana tahu nanti aku pulak yang duk tulis status  ntah hape hape,, semoga kita dijauhkan,,Aamin





0 comments:

Post a Comment